středa 7. února 2018

Cokoli si přeješ, napiš na papír…


Tuhle písničku od Tomáše Kluse miluju!


A zkusili jste to? 

Napsat si nějaké přání a pustit ho po vodě, nebo složit do malé kostičky a dát pod polštář, nebo do peněženky? A splnilo se?

O plnění přání už jsem článek psala. Byl to můj úplně první článek, jehož nebývalý úspěch mě dovedl k založení blogu. Kdo si chce osvěžit paměť, najde ho zde.

A já teď nějak cítím, že se mám k tomuto tématu vrátit. Pořád i po těch letech mě totiž to kouzlo splněných přání nepřestává udivovat.

Směju se

Směju se, když si řeknu, že bych potřebovala nové rukavice a cestou do školky najdu jednu v louži. V takových případech kouknu k nebi, usměju se, poděkuju a blíže specifikuju své přání: že bych chtěla dvě, o něco větší a o něco čistší :-D

A nebo když cestou na návštěvu k sestřenici si u hlasitě puštěného rádia v autě postesknu, že bych si tak ráda zašla někam zatančit.  No a po příjezdu zjistím, že neteře dostaly od Ježíška X-box a my celý večer tančily u Just Dance.

A nebo když si povzdechnu, že bych tak strááášně ráda, aby mě nějaký chlap pozval na kafe. A pak se mi rozbije auto, v servisu se mi tam pošťouraj a na dotaz, co jsem dlužná, pan servisák mávne rukou a povídá: „Umíte péct?“ – „To teda umím! A jak!“ – „Tak nám upečte bábovku a přijeďte někdy na kafe“ – a tak jsem seděla na dílně ve VIP-křesílku (vyřazené autosedačce) v jedné ruce moji úžasnou citrónovou bábovku a ve druhé rozpustný s mlíkem v reklamním hrnku od Auto Kelly a kolem mě 5!!! zvědavých chlapů! Tak to už je splněné přání i s bonusem :-D

A protože zjišťuju, že né všem to takhle frčí, rozhodla jsem se na tohle téma uspořádat seminář. Podělit se o svoje zkušenosti, rady a návody. Bude se konat 16. dubna 2018 od 18 hodin v Litoměřicích v našem novém centru Brána inspirace. Místo si můžete rezervovat na tel. 604 144 927, nebo na e-mailu: eva.stropova@gmail.com.

Vision board


Ale než k tomu dojde, podělím se s vámi o další způsob, jak si plnit své sny a cíle: Vytvořit si Vision board – neboli tabuli vizí. Ono totiž napsané přání je účinnější myšlenému. A když si s tím dáte ještě víc práce, vložíte víc energie, tak to se pak dějí věci i naprostým laikům:

Takže jak na to?

Pokud máte pár přátel podobně naladěných, sejděte se a tvořte společně. Je to moc fajn. Pokud ne, nebo patříte mezi samotáře, dejte se do díla sami.

Co k tomu potřebujete?

Velkou čtvrtku, lepidlo, nůžky, nějaké fixy nebo pastelky a spoustu různých časopisů, reklamních letáků apod.

Nejdříve se zkuste trošku koncentrovat.

Zapalte si svíčku, vonnou tyčku, pusťte si nějakou oblíbenou uklidňující hudbu a zkuste se naladit. Poprosit o vedení, nebo o ty správné nápady.

A začíná vlastní tvorba...

Napište na čtvrtku nadpis – rozmyslete si, jestli si uděláte Vision board na tento rok, nebo na jiný časový úsek, jestli bude zahrnovat všechny oblasti života, nebo se zaměříte jen na jednu konkrétní – např. práci, vztahy atd.

A pak listujte časopisy a vystřihujte všechno, co vás nějak zaujme – obrázky, nadpisy… Vystříhejte jich spousty. Netroškařte, neposlouchejte ego, které bude říkat: „Tak tohle fakt ne – tohle už by bylo moc. Takhle krásný barák, chlapa, nebo tolik peněz, zákazníků… si nezasloužíš“

Až budete mít pocit, že už máte materiálu fakt dost. Tak ho trošku přetřiďte a zkuste naskládat na čtvrtku. Poslouchejte svou intuici, kam co umístit. Doplňte to i různými nápisy. Co jste nenašli v časopisech, můžete dopsat či domalovat.

A nechte si tam i pár volných míst. 

Třeba si za týden, měsíc vzpomenete, že jste na něco důležitého zapomněli 😉

Nakonec si svou tabuli vizí umístěte na nějaké čestné místo.

A už stačí jen sledovat, co se bude dít…

Hodně štěstí


Žádné komentáře:

Okomentovat